sobota, 8 grudnia 2012


Przejdę góry ,skruszę mury ,rzeki przepłynę 
Wiem,że nie zginę ,jesteś przy mnie o każdej dobie 
Jesteś przy mnie ,jesteś przy mojej skromnej osobie 
Białą szatę noszę ,różaniec i róże 
Czerwone i białe ,w Petrelcinie małej wiosce 
Zamieszkałam na Fatimskiej w Nowej Hucie też tam jestem 




Jestem miłością nieskończoną ,jestem cierpieniem 
Twarz anioła mam ,miłość całej ludzkości dam 
Uwierz i zaufaj w moją miłość 
Jestem matką cierpiącą ,jestem tylko cieniem 





Ogień i woda i ziemia pod opieką swoją mam 
Miłość ludziom dam ,dam też i łzy 
Jestem i trwam po wieki ,spuchnięte od łez mam powieki 
Mój syn na krzyżu umierał ,drogą krzyżową przemierzał 
Golgotę przeszłam ,ostatnią drogę 
Wzrok mam wzniesiony do góry ,nogi moje oparte 
 o białe kłębiaste chmury ...............




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz