czwartek, 21 marca 2013


Tak szybko mija czas powiewem wiatru 

Mija nas czas wiosny czas zdawałoby się radosny 
Śpiewem ptaków ,kwitnieniem drzew i traw 
Zapachem bzu 



Tak szybko mija czas ,zapachem lata 
Kolorami tęczy srebrnym pasem jeziora 
Na spacer w słoneczny czas 
A na naszą miłość przyszedł już czas 


Trzymajmy się za ręce dajmy ponieść 
Się piosence ,W ten radosny czas 
Srebrne tafle jeziora ,kąpać się przyszła pora 


Szumi ,szumi woda ,letniego czasu 
Szkoda na nasze kłótnie i spory 
Które były do tej pory 





Powiewem liści ,oparem mgły 
Przyszedłeś właśnie Ty 
Wyłoniłeś się z mroku szedłeś 
Do mnie krok po kroku 


Czarna noc spowiła mnie swoimi gwiazdami 
Uczę się twojego oddechu 
Ciepła twoich rąk ,pąk róży mi podałeś 
Tak ,bardzo na moją miłość oczekiwałeś 




Ale ja byłam zimna jak lodowiec 
Jak lita twarda skała 
Taka byłam ,zabił czas wspomnie o tobie 
Chcę przywołać wspomnienie 
Oczu twoich blask .... 





Nie chcę Ciebie oszukiwać ,tak wiele od 
Ciebie oczekiwać 
Nie oczekuję miłości ,ale 
Z Bogiem jedności On tylko wie 
Ile Tobie oddałamile łez wypłakałam 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz