niedziela, 11 sierpnia 2013

Wylałam ,wylałem łzy ...


Wylałem ,łzy ,aby spłukać szarość dnia 
Wylałem łzy ,aby umyć moja duszę 
Wylałem łzy ,aby minęły wspomnienia 
Wylałem łzy aby wciąż żyć 
Wylałem łzy aby kolorować świat nowymi barwami 
Wylałem łzy aby być teraz szczęśliwym 


***************** 

Wylałam łzy tęsknoty mój ukochany 
Wylałam łzy aby oczyścić moją duszę 
Kapały łzy na moje usta 
Spragnione twoich pocałunków 
Wylałam ocean łez za tobą ,aby być już z Tobą 
 po kres naszych dni  

 


Wylałam wodę ze szklanki 
Tysiące kropel się wylało na podłogę 
Nieszczęście znów spotkało nas 
Rozłąka nas spotkała na zielonej kwietnej łące 
Pod tęczą spotkałam Ciebie 
Odnalazłam też -Siebie ...........................



Peter  (  Piotr  )  Schneider  i  Ewa  Cyganek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz