sobota, 19 października 2013

Nad morzem


Liście niczym złote bursztyny 
Szeleszczą pod stopami 
Wszystko już wszystko mój kochany za nami 
Minęła wiosna ,lato 
Nadeszła złota jesień ,minął już wrzesień 
Kończy się złoty październik nadchodzą 
Listopadowe chłody  





Słońce już tak mocno nie grzeje 
Nadmorskie mierzeje wieją pustką 
Szum fal przypomina 
O letnich uśmiechach ,to nie moja wina 







Nie moja wina ,że pokochałam 
Mając niewiele lat 
Byłam głupia nic o miłości nie wiedziałam 
Uwieść przystojniakowi się dałam 
Dzisiaj pozostał smutek i żal 










Szum fal morskich mi przypominał 
O letnich minionych dniach 
Bursztyn w mojej dłoni 
Niczym złota łza mi przypomina 
Jaka ze mnie jednak szczęśliwa dziewczyna 
Złote liście pod nogami 
Wszystko przeminęło ,wszystko już za nami




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz