poniedziałek, 21 października 2013

Nostalgia ...


Nachodzi mnie czasami sen 
Zamykamwięc powieki 
Sen ciężki nieprzespany 
Chciałabym przespać całe wieki 
Noc jest krótka ,jak krótkie  dnie całe 
Moje radości małe 
Jak kolorowe piłki odbijają się o ściany 



Zamykamwtedy oczy ,sen ciężki 
Skleja me czarne powieki 
Gwiazdy na niebie milczą mrugają 
Do mnie czule 
Na nic moje żale na nic moje bóle 
Na nic moja rozpacz 
W niwecz się obraca 





Patrzę w tył za siebie ,palę wszystkie mosty 
Idę przez życie jak burza 
Niczym wodospad złoty 
Nie jest mi łatwo powiedzieć co 
Czuję w danej chwili 
Poranna kawa ,życie moje umili 






Poranna kawa wystygła ,bułka 
Którą nadgryzłam 
Masłem i miodem kapie 
Z porcelanowego talerza kominiarz 
Się uśmiecha 





Nostalgio ,przyjaciółko miła 
Życie to tylko chwilka 
Dość długa to przyznaję 
I zawsze pachnie majem .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz