sobota, 13 kwietnia 2013







Szukam gwiazd na niebie ,szukam 
Ach, ,szukam mój miły -Ciebie 
Może na nieba błękicie marzę o nas 
Zawsze skrycie , czekam na ten jeden znak 
Zaraz będę gotowa rozwinąć skrzydła 
I odlecieć za morza lazur 








Szukam ,szukam ciebie gdzieś się zgubiłeś 
Zza chmur słońce wyjrzało ,smutnym 
Wzrokiem na nas spoglądało ,wiatrem zimnym powiało 
Deszczem , wodą polało 
Woda była niczym łzy 








Cicha jest noc ,milion gwiazd na niebie 
Szukałam jednej gwiazdki na niebie 
A właściwie -Ciebie 
Znikasz niczym fantom ,mijasz mnie w tłumie 
Nie rozumiesz ,nie umiesz mnie zrozumieć 
Jest między nami -Cisza 









Miłość   mija nas ,może tak ma być 
Mam tkwić niczym posąg wśród ruin 
Jestem samotna 
Pojechałam w podróż marzeń 
Czasami tak trzeba po prostu 
Dotknąć nieba ,dotknąć gwiazd



20





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz