niedziela, 7 kwietnia 2013


Lotne piaski pustyni ,cóż je tak wyjątkowymi czyni 
Czy to może wiatrczy to może ja 
Żar słońca ogrzeje ziemię a ja mam nadzieję 
Że się na pustyni spotkamy i znów pokochamy 






Jestem jak drobinka piasku ,tak ulotna tak zwiewna 
Na dnie oceanu w muszli szumie się zasiałam 
W perłę białą zaklęte serce moje bije 
W sieć kłamstw zaplątane jak gwiazdy na niebie 
Drobinki gwiazd usiane 
Sierp księżyca blady ,na okruch piasku 
Nie da rady 







Lotnym wiatrem włosy moje splecione 
Dnie uśmiechem umajone 
Daleko powędrowałam bardzo ,bardzo kogoś kochałam 
Tkwisz jak cierń drogi ,w moim sercu 
Nikt nie wie ,nikt nie wieile łez popłynęło 
Ile dni nam umknęło ,ile nocy samotnych minęło 




Szukałam miłości ,szukałamlecz nigdy nie znalazłam 
Jedynie gorzkich dni ukojenie 
Miłość to jedynie cierpienie , latem przyjdzie 
Kolejne zauroczenie ,kolejna miłość 
Kolejne ,rozstanie ,kolejne rozczarowanie 




Piaski na wydmach dmuchał wiatr 
Opowiedział historię miłości nas dwojga 
Ty jednak wiedziałeś ,że odeszłam tylko 
Na chwil kilka ,na jedną minutę 
A serce śpiewało jedną znaną nam miłości nutę




1 komentarz: