środa, 3 kwietnia 2013


Serce na dłoni ,gwiazd tyle w butonierce 

Biegnę ,ach biegnę ,mój ukochany do ciebie 
Jestem wiatrem otulona ,tak bardzo szalona 
Jest tyle miłości i tyle też złości 
Niebo milczałogdy mi ciebie zabrało 
Łez nie starczyło , nie było nam ze sobą miło 





Gdzie się podziały moje wspomnienia 
Moje marzenia o wielkiej miłości 
Czy mnie serce oszukało 
Ukłuło cierniem swoim 
Słowik pięknie śpiewał ,trele swe wyciągał 
Wśród gałęzi pląsał ,mgła osiadła nad łąką oparem 







Gwiazda drogę mi wskazała ,tak bardzo mnie kochała 
Tylko ona jedna jedyna 
Ta błyszcząca niebieska dziewczyna 
Jedno serce mam ,jednak nie tobie je dam 
Chodzę po lesie tańczę między drzewami 
Nic ,ach nic nie ma między nami 
Mój kochanku drogi



Image du Blog purplefolie.centerblog.net




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz