środa, 3 kwietnia 2013

Motyl


Motylem jestem zwiewnym 
Z wiatrem ulatam niczym biała mgła 
O ,tak motylem jestem 
Krótko żyję ,z latem przemijam 
W kokon szary się owijam 
Zanim stanę się pięknym zjawiskiem 
Szybko umieram w twoich dłoniach 
Ludzka istoto 



Łatwo jest zgnieść piękno tego lata 
Niczym szara mgła ,tak ja odlatuję 
Wśród chmur białych wiruję 
Siadam na pachnącym kwiecie jabłoni 
Czy ktoś takiego pięknego motyla dogoni ? 




Jestem marzeniem ,jestem tęczy lśnieniem 
Tylko pięknym wspomnieniem 
O tym co było ,o tym co się 
Tamtego lata zdarzyło 
Jestem motylem ,moje małe łzy 
Nic nie znaczą ,paź królowej mnie minął w locie 
Wśród chmur ,widziałem samolot 




A ja odleciałem nad piękne srebrne jezioro 
Z ludzkich łez stworzone 
Tęczą na niebie błysnęło ,wraz ze słońcem przeminęło 
Moje krótkie życie .











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz