poniedziałek, 21 maja 2012

Co mnie ,jeszcze w życiu czeka



Jestem wiatrem targana ,życie mnie Nie oszczędziło , Dało mi tyle łez ,ty tego nie wiesz Bo,Ciebie przy mnie nie było Uśmiechów i szczodrych ludzi ,oszczędziło Tyle ,razów ,sińców dostałam Tyle łez, ile deszczu na jesieni miałam 

http://gumi-pl2.bloog.pl

Gdzie się podziała miłość ,gdzie uśmiech Gdzie moje szczęście ,nie przyniosło Mi życie radości ani macierzyńskiej czułości 

Kochać ,bardzo kochałam ,ale bardzo cierpiałam Miłość to nie tylko cierpienie ,ale słodkie ukojenie Od trudów dnia i życia we dwoje Serce me pękło -Na dwoje 

Nie ,wiem, co jutro przyniesie Tyle ,życia jeszcze przede mną zostało Jeszcze tyle wiatru mi w oczy będzie dmuchało Czy ,mam zakochać się w tobie Nieznajomy Może ,jeszcze nie wszystko stracone Może ,jeszcze miłość mnie czeka Tak ,sknię za nią z daleka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz