środa, 9 maja 2012


Widziałam ,niebo pełne gwiazd
A ,na tej ziemi miłości
Nie , ma wśród nas
Zapomniała ,tak zupełnie oszalała
Jak ,komety
Widziałam niebo ,pełne gwiazd
Ale ,wśród ,gwiazd
Nie ,ma już niestety już nas

Zakochałam się w tym niebie
Ale ,nie wiem ,czy tam
Wśród czarnego aksamitu
Nie ,ma bladego poświtu
Nieba błękitnego
Nie ,ma też tego
Co ,tak ciągle szukam
A ,szukam Ciebie
Mój ukochany
Widziałam ,niebo pełne gwiazd
Nie,,ma ,ach nie ma już nas
Nie ,ma naszej miłości
Nie ma wybuchów też złości
Jakimi mnie obdarzyłeś
Czy ,mi się tylko śniłeś ?
Widziałam w sierpniu
Niebo pełne gwiazd
Noc okryta czarnym aksamitem
Mnie przywitała
Srebrnym mnie księżycem ,omotała
Otuliła ciepłym powietrzem
Jak ,kocem przykryła
Miłością szczerą mnie otuliła
W twoich oczach widziałam
To ,sierpniowe niebo
Bardzo tęskniłam ,łzami dzień
Okryłam
Żegnaj mój ukochany
Niebo pełne gwiazd
Tobie podarowałam
Bo ,bardzo kochałam





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz