czwartek, 10 maja 2012



Gdy ,patrzę na fotografię
Sprzed lat
Nie ,pamiętam ,dokładnie dat
Patrzysz na mnie błękitnymi oczyma
Spod ,czarnych rzęs
Spoglądasz ,na mnie smutno tak
Już ,nie rozpamiętuję dat
Mimo ,minionych lat
Minionych dni ,gdy byłaś ze mną
Gdy ,patrzę na twój uśmiech
Na ,wargach karminowych
Błąka ,się uśmiech
Tak ,czuję ,jak mnie całujesz
Gdy ,na de mną dominujesz
Gdy ,patrzę pomimo lat
Czuję w sercu -strach
Gdy nad brzegiem morza stałaś
I ,do mnie się tajemniczo uśmiechałaś
Umarłaś ,w moich ramionach
Jeszcze czuję
Jak twoje serce -Kona
Przestaje z każdą chwilą , bić
Gdy ,stara fotografia
Na ziemię upada
Na cmentarzu jaśminy na grobie składam
Kocham i kochać nie przestanę
Czekaj
Na mnie ,moje kochanie
Już wkrótce do Ciebie dołączę
I ..
Na pięknej rajskiej łące
Będziemy trzymać się za ręce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz