czwartek, 10 maja 2012

Izolda


Przychodzę ,do Ciebie mój Tristanie
Nic ,nam się nie stanie ,niech Król Marek
Nieustępliwy ,niczym myśliwy
Poluje ,na nasze uczucia
Jestem ,Izolda ,twoja kochanka droga
Niczym ,róża ,niech ciebie nie zwiedzie
Muzyką ,jestem ,twoim spełnieniem
Jestem ,twoim ,Tristanie -Cierpieniem  



Za mąż ,mnie wydano,o zdanie nie spytano
Pokochałam Ciebie ,mój najmilszy
Gdy ,z morza cię wyciągnęłam ,
Tak,bardzo miłość poznać pragnęłam  


Te spotkania ,te w ukryciu ,one sprawiły
Że ,się nasze usta i serca połączyły ,
Kochałam marzenie ,to było moje cierpienie
Poślubiłeś inną Izoldę ,lecz tej nie kochałeś
Życie ,za mnie ,mój miły oddałeś 

Mój ,ból ,moje łzy,to byłeś właśnie ty
Nasza historia ,los kochanków
Tutaj ,właśnie w tym średniowiecznym zamku
Nasze ,dusze się spotkały, dawne dzieje wspominały 


Minęły wieki ,lecz my nie przeminiemy
W drodze się już nie miniemy ,spotkamy
Się ,tutaj na zamkowej wieży
Gdzie wiatr w ciemną noc hula
Nad ,naszym losem się rozczula
Nie ,umarliśmy ,choć nasze ciała w grobie leżą  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz