wtorek, 4 września 2012


Magiczne jest miejsce w mym sercu  

Miejscew którym mieszkasz TY  
Nie umiem Cię stamtąd wyrzucić  
Choć mącisz mi noce i dni-  




Mijają mnie twarze bez imion  
Znaczenia nie ma żadna z nich  
Pomiędzy setkami przechodniów  
Ja widzę spacerujesz TY-  







Zaciskam powieki otwieram  
I znikasz jak zwykle to czar  
Nie mogę się z tego otrząsnąć  
Czy to przekleństwo czy dar-  







Nie szukam nie proszę nie wzywam  
A czujęże wciąż przy mnie trwasz  
Nie zasnę już nigdy spokojnie  
Chybaże TY noc mi dasz-  






Nie wolno mi przyjąć od Ciebie  
Dnia nocy dotyku niczego  
Lecz wiedzże nie zapomnę  
Twojego serca dobrego-  


Uciekam w swych myślach daleko  
Od Twoich oczu miodowych  
Uśmiechów momentów radosnych  
I wszystkich chwil kolorowych-  





Uciekam i stoję w miejscu  
Nie jestem w stanie się ruszyć  
Zabijam swe myśli i słowa  
Lecz serca nie mogę zagłuszyć-  







Pogodzę się chyba z sobą  
Uśmiechnę do wspomnień i myśli  
Bo wiemże nic nie poradzę  
TY przecież znów mi się przyśnisz-  






Pożegnać jest mi się trudno  
Przy Tobie nie mogę być dłużej  
Lecz będęchoć TY nie wiesz o tym  
Zostanę Aniołem Twym Stróżem...  


                                                                     Iwona  Lee













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz