piątek, 7 września 2012

Nie znajdziesz mnie


"I choćbyś przeżył tysiąc lat, 

to nie natrafisz na mój ślad. 
W złocistej mgle ukryję się. 
Nie znajdziesz mnie. 
Jak zagubiony w locie ptak 
przemierzysz w końcu cały świat. 
Gwiazdy nie zdradzą drogi, gdzie 
ukryłam się 






W nieskończoną płynąć dal 
jasną łodzią snów. 
Gorzkich wspomnień zatrzeć ślad 
magią pięknych słów. 
W innym świecie będę teraz żyć 
i Ariadny wątłą zerwę nić. 







I choćbyś przeżył tysiąc lat, 
to nie natrafisz na mój ślad. 
W złocistej mgle ukryję się. 
Nie znajdziesz mnie. 
Jak zagubiony w locie ptak 
przemierzysz w końcu cały świat. 
Gwiazdy nie zdradzą drogi, gdzie 
ukryłam się 
już na zawsze.






W moim śnie 
nie będzie cię 
ani twoich kłamstw. 
Zatrę ślady moich stóp, 
gdy do ciebie szłam. 
Z labiryntu nie wywiodę cię. 
Tezeuszem już nie będziesz, nie. 





I choćbyś przeżył tysiąc lat, 
to nie natrafisz na mój ślad. 
W złocistej mgle ukryję się. 
Nie znajdziesz mnie. 
Jak zagubiony w locie ptak 
przemierzysz w końcu cały świat. 
Gwiazdy nie zdradzą drogi, gdzie 
ukryłam się 

już na zawsze."

                                                          Agnieszka  Chrzanowska  










1 komentarz:

  1. Bardzo proszę o usunięcie mojego wiersza "Zapomnij się ze mną" z pani blogu i nieposługiwanie cudzymi tekstami, jako własnymi. Ten wiersz jest mojego autorstwa, opublikowany w wierszotece annet w dniu 9 siernia 2012 r.:

    http://www.wiersze.annet.pl/w,,24884

    oraz na moim blogu:

    http://ewairena.blogspot.com/search?q=zapomnij+si%C4%99

    Jeżeli Pani nie usunie tego wiersza, ze swojego blogu zgłoszę naruszenie moich praw autorskich do bloggera i spowodowanie zamknięcia Pani blogu.
    Wstyd, Pani Ewo, posługiwać się cudzymi tekstami w ten sposób, to jest oczywisty plagiat i ostrzegam, że jeśli się to powtórzy, zawiadomię mojego prawnika!
    Ewa Pilipczuk

    OdpowiedzUsuń