czwartek, 13 września 2012

Modlitwa


Składam w twoje ręce ,dobry Boże, 
Moją miłość ,moje łzy ,wszystkie moje myśli 
Jestem tylko pyłkiem na wietrze ,marnym człowiekiem 
Jestem tylko sobą ,kocham Ciebie po wieczność 
Drzewa i wiatr widziały moje łzy 


Osusz je swoim pocałunkiem dobry Boże, 
Bo jak nie ty mi pomoże w tej wędrówce 
Po ziemskim padole ,chcę poznać Ciebie Boże, 
Twoją miłość ..................... 
Nikt słowami nie wypowieile łez moje 
Oczy wypłakałyile biedy i nędzy widziały 
Ile razy śmierć zajrzała mi oczy 




Mój Boże, tak kocham Ciebie 
Lecz ty płaczesz na de mną nad 
Marnym człowiekiem ,wybacz mi moje 
Nie spełnione obietnice, kłamstwa 
Tak bardzo chciałam ,tak bardzo kochałam 
Nic jednak Tobie Boże, nie obiecałam 
Wybacz mnie grzesznej ...................






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz