środa, 19 września 2012


Szczęście trudno pomieścić w sobie, 
Wypełnia nas sobą po brzegi... 
Przelewa się ciepłem z dna serca 
Unosi z sobą w przestworza... 

Szczęściem moim Jesteś... 


Miłość szczęśliwa wypełnia me ciało 
Ogniem tysiąca słońc w duszy rozbłyska... 
Kołysze delikatnie w takt melodii zmysłów 
Granej na tylko nam znanych strunach... 




Jak dobrze istnieć wraz z Tobą 
Wtulać się w Ciebie bladym świtem.. 
Czuć ciepło, dotyk...i spokój... 
Co w burzę nagle się przemienia... 

Ty Jesteś i Miłość... 
Jesteście sensem mojego istnienia... 





Jesteśmy... 

Płomieniem w płomień 
Spalamy się... dla siebie... 
Gorących spojrzeń wyznaniem 
Szukaniem i odnajdywaniem 
Braniem i dawaniem 
stajemy się... dla siebie... 

Szukaniem dłoni kochanych, 
Czarem słów niewypowiedzianych, 
Westchnieniem westchnień upojnych, 
Bliskością, miłością, darem 
Stajemy się... dla siebie... 





Jesteś mi... 

Biciem serca mojego jesteś, 
Tęsknotą ramion spragnionych... 
Oddechem na wpół urywanym, 
Szeptem niedopowiedzianym... 


Głaskaniem, czułą pieszczotą, 
Dotykiem dłoni kochanych... 
Ciepłym spojrzeniem oczu, 
Bliskością, radością mi jesteś, 
Miłością świata niewypowiedzianą.. 





Tylko Ty... 
Ogrom błękitu nieba w Twoich oczach, 
zachwyt wschodu słońca o północy, 
szmer potoku Twych słów w mojej duszy, 
pamięć każdego muśnięcia dłoni…. 
Miłość, w której pragnę się rozpłynąć 
i podryfować ku horyzontowi Twojego serca… 


                                                       Poezja  miłosna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz