niedziela, 10 czerwca 2012


Chcesz mnie zobaczyć? - spójrz hen! - w przestworza, 
Gdzie się na gwiazdach? - zaplata zorza. 
Ja jej "dokładam", kolory tęczy, 
Niechaj swe suknie - jeszcze upiększy. 


Zobacz Kochanie: W słodkiej czerwieni 
I jej odcieniach? - miłość się mieni. 
Dotykiem sięga do Nieboskłonu, 
Razem szykują się - do ukłonu. 


Przed Twoje stopy - rzucam "kamienie", 
A w nich "zaklęte" - moje marzenie. 
Weź te brylanty, przytul do siebie 
I słuchaj szeptu - "pragnień" - do Ciebie. 


Ja - z miejsca Nieba, gdzie księżyc blady, 
Słał będę z serca - me "serenady". 
Pięknie "uplotę", na Twoje włosy, 
Jak" czerwień maków" - na "złote kłosy". 
                                                                                   

Z "atłasu" Nieba, sen suknie - "stroi", 
Obszycia z mgławic i zorzy - "kroi". 
Gdy Cię ubierze? - "weźmie" w ramiona, 
Z moją miłością - tego dokona. 


Przez "Gwiezdne Łąki" - razem pójdziemy, 
Do miejsc o których? - tylko? - My wiemy. 
Na niej też "kwitną" - moje marzenia, 
Użyczim tylko? - swego spojrzenia.. 


Kochać? - to marzyć, pragnąć i śnić, 
By razem blisko - przy sobie być. 
Dla "Tych Chwil" - warto - na Świecie Żyć, 
Razem przez niego - przy sobie iść. 
Na końcu drogi .. Wejść w "Drugi Świat", 
Na "Gwiezdne Łąki" -gdzie rośnie "Kwiat", 
Naszej miłości - co był? - we snach. 
To jest? - to właśnie, czego bym chciała, 
Gdybym Twą miłość? - od Ciebie miała.

              Marzenka-Przyjazne  Serce  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz