czwartek, 7 czerwca 2012


"Miłość daję i miłości pragnę, 
pragnę być z Tobą, 
a bez Ciebie będę na dnie." 
"Gdy jesteś na dnie ja rękę wyciągam, 
by Ciebie wydostać, 
gdy jesteś na szczycie, 
asekuruję Cię, abyś nie spadła." 
"Masz problemy, dołki też, 
ja pomogę, wyciągnę Cię. 
Razem uda się wszystko zwalczyć, 
aby życie było szczęśliwsze." 


"Gwiazd tysiące i księżyc rozjaśniają ciemność 
jaką niesie za sobą noc. 
Tak ja chcę rozjaśnić 
wszystkie Twe pochmurne chwile." 
"Powiem Ci jedno: kocham Cię na pewno. 
We dnie i nocy, myślę o Tobie, 
marzę aby Cię dotknąć, 
ucałować, przytulić. 
Nie chcę marzyć, 
nie chcę śnić, 
tylko z Tobą pragnę być." 
"Na niebie pełno gwiazd, 
święcą one co noc. 
Czasem zasłaniają je chmury, 
czasem widać je wszystkie. 
 one nam bliskie, 
jak i bardzo odległe. 
Każdy ma swoją, 
dawno wybraną, 
która najjaśniej mu świeci 
i wskazuje nam drogę. 
Ja już mam taką gwiazdę, 
spadła z nieba i po ziemi stąpa. 
 gwiazdą jesteś Ty."


                            Zwykły   Chłopak   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz