piątek, 1 czerwca 2012


Gdy,mnie miłość spotkała ,niewiele o mnie wiedziała 
Nie pytała ,ile mam lat ,nie sprawdzała dat 
Biła blaskiem ,tęczą na niebie 
Nie pytała o drogę 
Została między namichoć zawarła drogę bramami 
Żelaznymi sztabami zamknęła serce i rozum 
Już nie kocham,tylko po nocach szlocham 
Moje serce nic nie czuje nie pyta o drogę 
Kiedy zagra muzyka ,moje serce na miłość 
Się nie zamyka tylko pięknie na harfie gra 

Kiedy przyjdzie ta miłość prawdziwa 
Niech śpiewem anielskim mnie przyzywa 
Kiedy znajdę  miłość prawdziwą 
Nie patrz na mnie mój miły zbyt krzywo 
Pozwól mi kochać innego ,tak proszę 
Przecież żalu do ciebie nie noszę 
Zapomnę ,co było między nami źle 
Wieczna między nami noc ,wiele było krzywd 
Wiele było łez ,nigdy później już nie kochałam 
Ale na pewno pokocham Już za nami nie szlocham 
Skrzywdziłeś nie tylko mnie ,ale i nawet siebie 
Żegnaj ,już się nigdy nie spotkamy 
Zatrzasnęły się miłości bramy ,zamknęłam swoje myśli 
Mój sen się już nie ziści ,o mnie o tobie


Cudeńka gifowe_vintage_lady

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz