piątek, 22 czerwca 2012


Deszcz za oknem pada nikt nie zagada 
Samotność przyszła tak niespodziewanie 
Smutkiem, jak chusteczką przetarła oczy 
Nikt już mnie nie zauroczy ,nikt nie powie ,że kocha 

Deszcz za oknem deszcz pada nawet kot 
Nie zagada nie miauknie tylko leniwie 
Się przeciągnie cisza w domu trwa 
Ciepły koc naciągnę na siebie 
Nie patrzę już wstecz za siebie 

Co było między nami już wygasło 
Zgasło niczym ognisko 
Deszcz łez je zagasił zgasił całą radość 
Jaką miałam dla świata dla nas 

Wypalone ruiny mojej miłości 
Czy w moim życiu jeszcze radość zagości ? 
Nie wiem . 
Deszcz za oknem ,bębni o szyby 
Jak ty przed latygdy do mnie przychodziłeś 
Próbuję zrozumieć ,próbuję umieć Ciebie 
Pieszczoty twoje zostawiły ślad 
Jak ten ciepły kocktórym się utulam 
Kota teraz do siebie przytulam 
On mnie tylko rozumie ,on tylko 
Umie -Kochać


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz