sobota, 18 sierpnia 2012


Czemu życie tak boli ,czemu gorycz piję 
Przecież ja żyję ,jestem ciepła niczym wiaterek 
Niczym zwiewna pajęczynka ,twoim marzeniem 
Twoim cierpieniem byłam ja ,teraz to wiem 
Rozmowa dwóch serc się odbyła ,co dla ciebie znaczyła 

Cóż ja znaczę bez ciebie ,sama już nie wiem 
Pustka dookoła ,a moje serce wciąż woła 
Nic mi nie zostało ,tylko wspomnienie ulotne jak mgła 
Nie chcę pamiętać ,chcę zapomnieć tamte dni 
Kiedy ja i ty ,nas już nie ma .. 


Jestem smutkiem ,jestem cierpieniem 
Sama już nie wiem, co mam czuć do ciebie 
Zepchnąłeś mnie w otchłań rozpaczy bez dna 
Czemu dni takie krótkie ,noc taka długa 
Słotna szaruga w okna zapukała nas nie omijała 
Siła miłości ,siła cierpienia ,miłość w nas cała 
Omijała nasz dom pusty ...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz