poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Nasze dusze


Gdzie nasze dusze się złączyły ,gdzie serca
Dwa się połączyły ,gdzieś nad modrym wodospadem
Szeptałeś słowa miłości ,nic nie powiedziałam
Pocałunki przyjmowałam ,szeptałam,że cię kocham
Mówiłeś słodkie słowa ,już nie chcę żyć od nowa
To mi wystarczyło ,twoimi słowami moje ciało żyło
Kochałam w tamtej chwili ,nie myślałam
Że tamten dzień zmieni tak wiele

Ślubu nie było w kościele ,nie było obrączek ze złota
Taka to moja zgryzota ,to moje gorzkie łzy
Tyle mi naobiecywałeś ,zbyt dużo obietnic dałeś
Żadnej nie chcę pociechy ,tylko zostały mi łzy

Miłości w życiu zaznałam .lecz czy naprawdę kochałam
Czy kochałam marzenie -Sama już nawet nie wiem
Jest prawda taka ,nigdy nie kochaj ,żebyś później
Nie szlochać ,kochać znaczy dotrzymać obietnic raz danych

Stoję nad wodospadem ,na krople tęczowe
Co pojedynczo spadają ,na głazy na kamienie
Szare od ziemi ,od mchu leśnego …..
Ja tylko marzę ,skad te marzenia przychodzą od niechcenia   





Cudeńka gifowe_vintage_flowers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz