środa, 15 sierpnia 2012


Wybacz mi. 
Że tak Cię Kocham. 
Że ciągle Cię chcę. 
... 
Zatapiam się w mroku. 
Nie ma jutra. 
Gaśnie każdy kolejny dzień. 
Jak mam przetrwać. 
Bez Twojej Miłości. 
Jak spojrzeć przyszłości w oczy. 
Gdy nie ma tam Ciebie. 
Czy podasz mi rękę? 
I wyrwiesz z tej ciszy. 
Obłędu myśli. 
Ciągłego czekania. 
Przyjdziesz? 
I powiesz dlaczego. 
Żebym zrozumiała. 
I przestała już walczyć. 
O Twoją Miłość. 
Pozwoliła wyblaknąć wspomnieniom. 
I odejść tęsknocie. 
... 


Pozwól mi wstać. 
Podnieść głowę. 
I chcieć żyć. 
Bez Ciebie. 
Pozwól mi tylko zrozumieć. 
Dlaczego. 
Za co. 
Zostawiłeś tyle cierpienia. 
Tylko zrozumieć. 
Żebym mogła wyjść. 
Z tej pustki. 
Zebrać siły. 
I chcieć. 
Tak po prostu. 
Chcieć żyć. 
... 

Wybacz mi. 
Że tak Cię Kocham. 
Że Miłość do Ciebie. 
Przysłoniła cały mój świat. 
I męczę Cię nią. 
Męczę sobą. 
Wybacz mi. 
Że ciągle Cię chcę. 
Że nie potrafię. 
Żyć bez Ciebie. 
Jeszcze nie. 


Więc przyjdź. 
Zabierz moją Miłość. 
Gdy zabrałeś już swoją. 
I wspomnienia. 
I marzenia. 
I myśli. 
Zabierz. 
Bym mogła. 
Znowu żyć.

                     Jolanta  Nowak  (  Marczok)  

http://gumi-pl2.bloog.pl/


http://gumi-pl2.bloog.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz