środa, 22 sierpnia 2012


Serca dwa równo biły ,nigdy nawet się nie połączyły
Rozdzieliła je zazdrość ,złe spojrzenia
Nigdy naprawdę nie kochałam ,bo żal do ciebie miałam
Kochać ciebie było trudno ,dniem za dniem mijał
A życie była to chwila ….





Serca dwa walcem złączone ,nienawiścią ludzką -Rozłączone
Kiedyś może ,hen za morzem
Powiesz ,że miłością twoją byłam ,bardzo tym zgrzeszyłam
Bo trędowatą dla innych byłam
Kochać umiałam , żartować -Żartowałam





Serca dwa zranione ,wielkim żarem uniesione
Zza szyby spoglądałan na drogę piaszczystą
Za tobą mój miły -Wyczekiwałam
Serca dwa równo biły …..
Nigdy  się  nie  połączyły   







Stary zegar wybijał godzinę ,śpieszył
Się odrobinę ,tik ,tak ,bim ,bam ,bom
W ciszy zagrzmiał jego ton
Głuchy w martwej ciszy …..Czy słyszysz ?   





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz