sobota, 4 sierpnia 2012

Lato


Lato ,ma się ku końcowi 
Szedłeś scieżką złotą ,szeptałeś ,że kochasz 
Nie zapomniałam ,że bardzo cierpiałam 
Nie zapomniałam łez ,których wylałam 
Wierzyłam ,że zapomnę tamto bicie 
Co tyle sińców zostawiło 




Lato moje złote ,lato tak słoneczne 
Scieżką szłam już sama już nie bardzo zakochana 
Jesteś tylko wspomnieniem tylko smutnym marzeniem 
Jabłek czerwonych nazbierałam łzy gorzkie połykałam 
Tych wspomnień nie zatrze już nikt 





Lato moje kochane ,już nie zapomniane 
Spotkałam moją miłość prawdziwą 
Miłość zakwitła wieczorem przy blasku 
Gwiazd na niebie już nie kochałam Ciebie 
Kochałam tylko wspomnienie 




Lato minęło upalne ,a my idziemy pod rękę 
Idziemy zakochani życiem rozczarowani 
Ty też cierpiałeś z miłości ,kochałeś i płakałeś  ....



Cudeńka gifowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz