niedziela, 12 sierpnia 2012


Jak mam żyć. 
No powiedz jak. 
Jak zrozumieć. 
Ten cały świat. 
Jak zrozumieć człowieka. 
Skoro wnim tyle sprzeczności. 
Wiem. 
Jestem naiwna. 
Za bardzo wierzę. 
I ufam. 


Aleinaczej nie potrafię. 
Taką mnie stworzyłeś. 
Dałeś serce. 
Duszę. 
I cielesną powłokę. 
Wypuściłeś w ten dziwny świat. 
I kazałeś żyć. 
Żyć i nie krzywdzić. 
Ale kochać. 
Współczuć. 
I pomagać. 
I starałam się. 
Tak właśnie żyć. 
Dając siebie drugiemu. 
A ja. 

Gdzie w tym moim życiu. 
Jestem ja. 
Coś tylko mojego. 
Dlaczego nie mogę. 
Mieć coś swojego. 
Zastanawiam się. 
Dlaczego. 

... 
Dlaczego. 
Kolejny raz. 
Pozwoliłeś mi pokochać. 
I zabrałeś. 
Kara? 
Że tak bardzo pokochałam? 
I chciałam coś dla siebie? 
Czy to kara. 

Ty wiesz. 
A ja. 
Chciałabym zrozumieć. 
Dlaczego. 
Za co. 
Zrozumieć sens. 
Takiego życia. 
I samej Miłości. 
Czy warto kochać. 
Wierzyłamże tak. 
Tak bardzo wierzyłam. 
I....... 
I jak mam teraz żyć. 
Powiedz mi. 
Jak....
            
                 Teresa  Gasiuk  (  Stasikowska)  


http://gumi-pl2.bloog.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz